pondělí 11. dubna 2016

Sestoupení do nitra Zoderky :-)

První týden pryč... Absolutně nechápu, že to tak letí, ani nevím, jak dlouho tu jsem, protože tu čas, když žijete jen okamžitek je úplně jinej pojem.

Ani už nejde ted popisovat všechny ty zážitky, protože každej novej den je natolik jinej, že je už těžký rozpomenout si ted na ty situace do detailu, protože včera už bylo včera a dnes je dnes..(Bože já teda válím :D) 

Vím, že v ČR bude dost chvil vzpomínat na to, jak jsem ochutnala neskutečný jídla, chuť pravých jahod, jak jsem skákala ze skály, jezdila na mopedu, cvičila jógu, zažívala masáže ze kterých nechápu, zažila tu úžasná setkání 3.druhu s lidma různých národností, řešila, že bankomat EATS MY CARD :-), mluvila s indickým Princem, navštívila nejbudhhističtější místo v Thajsku, pila českou slivovici u thajské řeky :D, zpívala mantry Háré, a milion dalších věcí...    



Taky jsem prožila svou první pravou meditaci ..Poprvé v životě se mi povedlo se uklidnit natolik, že jsem u toho spojila tělo s hlavou, dívala se na sebe ze svého nitra.. Sledovala jsem jaké myšlenky ke mě proudí a vyhazovala je ven... Ty pocity nejdou moc popsat, byla to euforie, cítila jsem se vyloženě krásně.. Od té doby mám chuť všechny objímat :D Takže posílám objetí na dálku... 

Ale nebojte, jinak jsem to pořád JÁ :D Stejnej blázen, jak vidíte :-)


Na různých místech na světě je prý více energie (třeba na Bali nebo právě tady) a prý meditujete už v té chvíli jen když tu jste a nic neděláte a ted si představte jaká je to síla, když to posílíte aktivitou... Máte s tím někdo zkušenosti? Napište mi, chtěla bych s tím pokračovat, protože mi to fakt dělá dobře a myslím, že by to mohla být dobrá cesta, jak udržovat balanc s mým stresem v životě (který taky k životu potřebuju:)

Na závěr trochu ezoterického příspěvku posílám jednou praktické "moudro", nad kterým jsem vybuchla smíchy - " Když Ti život nasere do ruk, prodej to jako čokoládu" :D Si zabil! :D

Ps. Zdravím mou mámu (Mamatu), která chudinka, kvůli mé cestě skoro nespí, protože se o mě bojí..Mami neboj, všechno je ok! Jestli ji někdo potkáte, tak ji za mě dejte pusu :-) 

A pár fotek na závěr:

                                         "Mezitím vším i pracuju (coworkingCampMaya, GoodVibes:-)
                                              (vyfoceno pro investory,hh:)"
                                                          

                                                        "Jako ze zahrádky"

                                                           "Tanečnice z Lůčnice" :-)

                                                           "Celý ze zlata"
                                                           
                                                               "Dost nádhernej výhled"

                                                               "Pitíčko pro NĚJ" :-)



                                                           "Skoky"

                                                      "Zase božská mana" :-)

                                          "Už se doufám nedivíte, proč to se mnou tak cloumá, když
                                                      se modlí i Mcdonald :-))))"
                                                 
                                                     "Skype s Kubou, Zdravím celou svou milovanou smečku v BA:-)"

Mějte se krásně zatím!:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat