pondělí 4. dubna 2016

"Sales Nomádka" na měsíc v Thajsku :-)

Jsem živá!

A na místě :-) ...ve vysněném ChiangMai!

Musím říct, že mi to začalo docházet až ve chvíli, kdy se zadek letadla odlepil z pražské země.... 



Co jsem to udělala? A proč letím 14.000 km daleko? Jakoby mi nestačil třeba Londýn, Barcelona bo tak něco.... A s těmahle pocitama se mi střídaly cool euforický stavy, které nezažije ani leckterý začínající fetoš :D

Musela jsem si znovu připomenout hlavní důvody, proč jsem se na tuto cestu vydala a to jest:

- dokázat si, že dokažu prodávat odkudkoliv na světě (za pomocí moderních tech nástrojů)
- vidět to, co vytvářím z jiné perspektivy (14000km daleko je ideální úhel pohledu)
- vylézt z krabice a odpočinout si (i když to není dovolená)

Po ubytování se na mě dolehl lehký kulturní šok, podpořený časovým posunem a ztracením se při 3minutovém setkání s kamarádem Matoušem, který zrovna odletěl směr Austrálie. 

Moje poznatky a dojmy po 1.dnu:

- Pokud chceš přejit ulici a myslíš si, že vůbec nic nejede, nezapomeň se podívat i ze strany, na kterou nejsi zvyklá :DDDD (málem jsem přišla o život, když se na mě řítilo asi 100 aut, se kterýma jsem absolutně nepočítala)
- Ceny tu jsou stejné podobné jako u nás, něco levnější, rozdíly něco jako Brno/Praha
- Thajci a zejména Thajky jsou docela krásní!!! 
- Po projití asi 3 ulic jsem potkala asi 50 masážních salonů - jede to tu ve velkým
- Zatím jsem tu nepotkala jediný přechod na silnici a žádné podchody tu taky nevidím - při takovým provozu mega úlet
- Zjistila jsem, že DUBEN je tu opravdu nejteplejším měsícem a všichni se odsud stahují, takže jenom Zoderka zažije jak jinak než zase extrémy :-) Je tu vedro jako prase! 
- O víkendu 12-14.4. zde oslavíme THAJSKÝ NOVÝ ROK :D 
- A největší krása je to, že když vstáváte, tak Česko šlo právě spát!!!! Takovej vnitřní klid, to je balzám na duši :-) Mám tu půlden náskok....
- Dneškem počínaje začíná moje pouť po zdejších kavárnách a cowo!

A pár fotek.....Mějte zatím krásně! 
                                                       
                                                             "Mango fresh dokonalost"
       
                                                              "Jakože fakt hezcí"
                               
                                                                "Jako doma"

                                                             "Tak tohle je nechutný" :-)

                                                              "Božská mana 30 Kč :)"

                                                                 "Ale jo, dá se tu vyznat:-)"

                                                                    "Na každým rohu"






Byl jste tu někdo? Napište mi nějaký tipy a triky :-)

Zatím!

4 komentáře:

  1. Je tu vedro jako prase, kde jsem tohle heslo slysel??? ��

    OdpovědětVymazat
  2. Davi ty to mas patentovaný?:D proste to uz zlidovělo :))) hh

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee :) Uz se tesim na dalsi clanecky!!!! Vedro jako prase ti nezavidim, ale lepsi nez kosa jako svina ... ;) Mam spoustu otazek, ale nejdriv pockam, co tak budes psat, a ptat se budu pozdeji :) Posilam pusu z Berlina. PS: pry jsou super (ale i nebezpecny) ty Tuk Tuk taxiky/motorky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já zas vidím Jitulku, jak se zapomněla podívat do strany, kt.neexistuje:)...alespoň
    v našich hlavách_ještěže tě ta auta ušetřila...byla by tě škoda!#lil.

    OdpovědětVymazat